Ugdymo programos

Gilesnis aromaterapijos ir papuošalų kūrimo principų pažinimas leis programos dalyviams ugdyti savo kūrybiškumą bei kūrybiškai perteikti įgytas žinias kasdieninėje veikoje.

Programos veiklose dalyviai sužinos apie natūralią bei ekologišką eterinių aliejų kilmę, susipažins su natūralių, o ne sintetinių kvapų kūrimu. Taip išmoks tvariai puoselėti planetos resursus ir naudotis gamtos teikiamais mineraliniais, natūralios kilmės bei natūraliai yrančiais produktais. Taip pat, domėdamiesi aliejų panaudojimu ir sau asmeniškai skirtų aliejų maišymu skatins savo kūrybiškumą bei kitų natūralių-ekologiškų produktų naudojimą savo gyvenime.

Pažintis su eteriniais aliejais dalyvius paskatins domėtis moksliškai įrodytomis, emocijas veikiančiomis savybėmis, kurių dėka žmogus gali koreguoti savo emocinį stabilumą, suteikti sau ramumą, mažinti depresijos ir streso požymius.

Eterinių aliejų sinergijų paruošimas savo asmeniniams kvapams dalyvius išmokys ir skatins labiau pažinti savo asmenybę, skatins rūpintis ir domėtis savo emocine savijauta, ją kontroliuoti bei pažint. Daug streso ir psichologinės įtampos patiriantys mokiniai remiantis aromaterapijos principais gebės kurti sau patrauklius kvapus ir taip mažinti neigiamus emocinius streso padarinius.

Muilo kūrimas iš natūralių medžiagų bei muilo gamybai jau parengtos muilo bazės ugdys kūrybiškumą, dėl procesui reikalingo kruopštumo bei smulkumo tiks smegenų veiklai ir motorikai tobulinti. Mediciniškai įrodyta, jog smulkūs darbai skatina smegenų bei vestibiuliarinio aparato veiklą.

Papuošalų iš akmenų kūrimas ne tik skatins kūrybiškumą, bet ir mokys derinti spalvas, gabaritus, proporcijas, taip pat pačius mineralus tarpusavyje. Skirtingų papuošalų kūrimas dalyvius skatins ir ugdys pažinti skirtingų dalyvių asmens savybių bei charakterių skirtumus, mokys priimti ir suprasti skirtingą kūrybą bei toleranciją kitų žmonių veiklai ir kūrybai.

Programos dalyviai sugebės ne tik kelti savo emocinę, dvasinę savijautą, bet savo įgytas žinias galės panaudoti savo ugdymosi procese mokykloje ir kasdienybėje.